همکاران ارجمند و کارشناسان فرهیخته استان فارس
با سلام
بدینوسیله بر خود لازم میدانم از حضور حداکثری و مشارکت فعال همه شما عزیزان در مجمععمومی عادی سالیانه نوبت دوم که در تاریخ 24 خردادماه 1405 بهصورت مجازی برگزار گردید، صمیمانهترین تشکر و قدردانی نمایم. دغدغهمندی و توجه شما به امور کانون، نشاندهنده تعهد عمیق شما به رسالت خطیر کارشناسی و مسئولیتپذیری در قبال همکاران و کانون است.
حضور پرشور شما در این جلسه مجازی، نهتنها سبب تحقق حدنصاب قانونی و رسمیت یافتن مجمع شد، بلکه بار دیگر اثبات کرد جامعه کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس همواره پیشگام در انضباط حرفهای و مشارکت جمعی است. از زحمات همه همکارانی که بهعنوان کاندیدای هیئترئیسه مجمع اعلام آمادگی نمودند و همچنین از تلاشهای همکاران محترم ارکان و نیز کارمندان اداری کانون در برگزاری مجمع سپاسگزارم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همدلی روزافزون شما، شاهد اعتلای بیشازپیش جایگاه کارشناسی رسمی دادگستری در استان فارس باشیم. توفیق، سربلندی و سلامت همگی شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم. انشاءالله که در انجام مسئولیتهای خطیر خود در مسیر احقاق حق و یاریرساندن به دستگاه قضا، همواره موفق و مؤید باشید.
با احترام
محمدحسین دادخواه
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس
